Een schoner en groener Holland
Daarom werken we aan campagnes gericht op participatie en gedragsverandering. Voor gedragsverandering op het gebied van (zwerf)afval is het nodig dat er bewustwording gecreëerd wordt. Zwerfafval bevindt zich immers diep in het onderbewustzijn van mensen. Door mensen ‘wakker te schudden’ wordt vaak al meer dan de helft van het probleem opgelost. In combinatie met participatie en activatie zien we nu al verbeteringen bij onze opdrachtgevers. Zo bekijken we bij iedere nieuwe uitdaging, ook op het gebied van circulaire economie en duurzaamheid, hoe de consumer journey is, leggen we een juiste strategie neer en zorgen voor opvallende creatieve uitwerkingen.
Zwerfafval. We kunnen er niet meer omheen. Het is vies, geeft een onveilig gevoel en is schadelijk…
Wie naar buiten gaat, ziet al snel zwerfafval liggen. En sinds Corona is de hoeveelheid zwerfafval alleen…
We zijn allemaal op reis naar 2050, het jaar waarin er geen CO2 uitstoot meer mag zijn…
Een peuk bevat veel giftige stoffen die grote schade aanrichten aan planten en dieren en blijft zeker…